luni, iunie 22, 2009

Și câte ceva despre mâncare bio...

La noi începe să se contureze din ce în ce mai bine treaba cu mâncarea bio. Și nu numai - există și cosmetice de bază bio, gen paste de dinți, săpunuri, etc, dar și produse de întreținere a casei: detergenți de vase, de rufe, etc. Magazine există, dacă dai peste unul nu ai cum să nu ieși din el cu mâna goală. Pețurile, însă, oarecum prohibitive. O mare parte dintre produse sunt din România, dar trebuie să ai încredere, pentru că certificările nu sunt luate sau sunt în curs de obținere la astea. 

Inițiativa acestor comercianți e un pic îngreunată de faptul că, pe lângă prețurile mari (sănătatea costa, deh), a intervenit criza. La o mică discuție amicală cu doamnele dintr-un magazin de profil, am aflat că din lună în lună profitul e mai mic, pentru că nu mai au trial. Se bazează pe clienții fideli și pe cei care vin la ei să faca cadouri (apps, coșulețele-cadou cu goodies-bio sunt o idee super tare de cadou, eu am primit așa ceva și am fost încântată). 

Vestea bună e că există și un site de produse bio - mă rog, sunt multe, dar asta e cea mai mare resursă de gen din România. 

Niciun comentariu: