luni, iunie 22, 2009

Anticearcăn - plasarea perfectă

Mai ales pe timp de vară, eu una nu am chef să-mi pun mult fond de ten pe față - ba chiar deloc. Așa că folosesc cu încredere anticearcăn sau pan-stick și îl aplic în locurile în care e nevoie. 

Pentru cearcăne, am observat că cel mai vizibil loc maro-vinețiu care trădează nesomn, oboseală, stres sau predispoziție genetică, este - ei, bine, nu neapărat pleaopa inferioară, cât colțul intern al ochiului, cu prelungire pe aripa nasului, chiar acolo, între ochi. 

Pentru cine nu mă crede, testul e simpu: în lumină favorabilă, făra machiaj, click o poză cu telefonul sau cel mai ieftin aparat foto (sau cel mai scump, pentru rezoluții care descoperă și punctele negre). A se observa aripa nasului - sau cum s-o chema - între ochi. Apoi aplicare anticearcăn si din nou click în aceleași condiții de lumină și aceeași poziție. A se pune una lângă alta, tip before and after. Nah, că am avut dreptate!

Niciun comentariu: