miercuri, octombrie 15, 2008

Care e treaba cu lotiunea tonica, de fapt??

Jur ca nu inteleg bine cum vine treaba cu lotiunea tonca. Ok, stim urmatoarele:
- tonerul este un produs (fie sub forma de lotiune, fie sub forma de wash) care ajuta porii sa se inchida si elimina ultimele resturi de machiaj sau impuritati de pe fata, gat, decolteu. Cu putin noroc, face si o exfoliere usoara. Contine de obicei un agent care impiedica evaporarea apei din straturile superioare ale epidermei (cum ar fi glicerina). Se poate aplica prin tamponare/stergere cu un tampon imbibat (cea mai obisnuita metoda), prin pulverizare sau prin aplicarea timp de cinci minute a unei masti de panza imbibate in lotiune tonica. 


Partea interesanta e ca nu toata lumea (fie ca e vorba de femei obisnuite, fie ca e vorba de cosmeticiene sau make-up-artisti) nu vede importanta folosirii lotiunii tonice si recomanda folosirea apei in loc de asta (fie ea de la robinet sau minerala - nu, nu vorbim de nebuneli de genul sampanie sau cidru rece...). Acum... ce incerc eu sa spun e ca niciodata in viata mea nu am vazut vreun efect dramatic in timpul utilizarii unui program complet de ingrijire (vezi cei trei pasi pe care Clinique are semnatura imprimata, dar pe care ii mai comunica si altii, gen Garnier). 

Am incercat sa fiu corecta, sa folosesc frumusel toner dupa demachiere si niciodata nu am vazut nimic. Plus ca de fiecare data imi lasa o senzatie ciudata... nu stiu daca sa ma spal cu apa pe fata dupa demachiere si inainte de lotiunea tonica, daca sa ma dau cu ea inainte de a ma spala pe fata sau daca sa nu ma mai spal deloc cu apa pe fata. 


Am sa las deocamdata in aer parerile personale, pana cand se va inchide sondajul. 

Niciun comentariu: