marți, octombrie 07, 2008

Beauty on the inside

Da, bine, am auzit de frumusetea care vine din interior de mi s-a acrit pana acum... Dar sunt oameni in lumea asta care te fac sa o simti pe pielea ta. Karim Rashid e unul dintre ei. La naiba, omul asta e chiar un izvor de liniste sufleteasca, super inspirat si insightful.
To make the long story short, Karim Rashid himself vine in Bucuresti pe 10 octombrie, la invitatia celor de la La Strada, pentru lansarea editiei romanesti a cartii lui, "Design Yourself". Si ce design... Plus ca o sa tina o conferinta (in cadrul conferintelor organizate de Publica, editura la care este publicata cartea asta frumoasa rau).
Pe scurt - nu o sa am mai putine riduri si nici nu or sa-mi dispara cearcanele daca citesc Karim Rashid, dar jur ca o sa am privirea aia stralucitoare si senina, de parca as fi gasit eu zenul absolut si nu am de gand sa-l impart cu nimeni. Bine, bine, am sa dau si la altii cate o bucatica. Poate drept cadou, asa, pur si simplu, fara vreun motiv festiv.

Niciun comentariu: