luni, iulie 28, 2008

Ce s-a intamplat dupa...

Recunosc ca nu am mai postat nimic zilele astea, ca ma gandeam ca am dat-o in bara cu epilarea asta definitiva (care oricum, nu e chiar definitiva, dar despre asta vorbim alta data). Aveam impresia ca nu se intampla nimic. Parul a crescut asa cum ar fi crescut dupa ce a fost ras cu lama, fara schimbari majore, lasand pielea aspra si iritata pe alocuri... Dar acum vreo doua zile am observat ceva si nu mi-a venit sa-mi cred ochilor. Exista deja portiuni neregulate pe care pielea e neteda, nu mai e niciun firicel de par. Nu am stiut unde au disparut toate, dar apoi am tras de cateva (crescusera deja cam de doi-trei milimetri) si am observat ca raman cu ele in mana. Nici macar nu trebuie sa tragi tare. Le apuci si ies din radacina ca si cand ar fi fost puse acolo, pur si simplu. Bineinteles ca nu toate. Exista portiuni de piele pe care au cazut cam 80% (masurare ochiometrica in vivo :p). Si la fel de bine, exista portiuni pe care cad atat de putine, incat nici nu iti dai seama ca au cazut. 
Bineinteles ca nu trebuie sa stai sa le aduni ca maniaca, ma gandesc ca or sa cada, pur si simplu, la dus sau cand pielea din zona respectiva este sterasa cu prosopul. Si - da, banuiesc ca si atunci - cand se freaca de haine (gen jeansi, etc). 
Pasul urmator e sa rad in continuare ce ramane (ca sa pot sta la plaja sau sa pot purta fusta) - lucru care e cam neplacut daca nu esti obisnuita cu optiunea asta de inlaturare a parului nedorit. Dar la cate fire au ramas, nu mi se mai pare ingrijorator. Si, desigur, ar trebui sa nu ma bronzez prea tare in vacanta, ca sa pot face sedinta cu numarul doi la intoarcere (ce povesteam intr-unul dintre posturile anterioare - trebuie sa existe contrastul ala minim intre piele si firul de par, ca sa poata fi facuta sedinta).

Gata. Vacanta placuta!


Niciun comentariu: