miercuri, iulie 16, 2008

Atac la celulita

Deocamdata am sa scriu despre ceva ce imi place. Cele care nu imi plac nu erau neaparat foarte scumpe, dar oricum, mai high decat gama asta minunata care m-a surprins placut... E vorba de Elmiplant CelluLight* (ma rog... numele nu e genial). Dar Gelul cu efect intens este suuuper. Mai ales daca nu ai mult timp de stat in baie si iti place senzatia de caldura data de produsele de genul asta. Il aplic pur si simplu (adica nu il masez pana intra in piele), se absoarbe imediat si in cateva minute pielea se inroseste (de parca as fi stat mai mult la soare) iar senzatia aia minunata de caldura/racoare se instaleaza imediat. Dupa cate doua aplicari pe zi, timp de cateva saptamani,  pielea era deja mai neteda, si sunt sigura ca a mai scazut si circumferinta zonelor pe care am aplicat. Nu am masurat cu centimetrul, dar am incaput in pantalonii pe care ii purtam cu drag inainte de sarcina. Ole!

Acum... sa nu fim naive, e foarte clar mecanismul si nu cred ca exista un singur remediu miraculos pentru problema asta. Poate ca daca combini creme cu masaj si sport, plus dieta, s-ar putea sa dea rezultate. Oricum ar fi, e una dintre chestiile alea pe care e ideal sa o previi, nu sa o vindeci.


2 comentarii:

mariuca macovei spunea...

nu poti preveni celulita in conditiile in care tot ce mancam este chimizat. aceasta e si una dintre cauzele pt care dezvoltam acest tesut, si mai nou au si copiii si adolescentele, si tot asa

Laura N. spunea...

maccumac, ai si tu dreptate... poate ca nu am explicat prea clar ce face de fapt produsul asta.Pana la urma, NICIUN produs cosmetic (creme, geluri, uleiuri, lotiuni, etc) nu trece mai departe de straturile superioare ale epidermei. Deci pana la urma, ajuta pielea sa fie mai ferma si sa elimine efectul ala de coaja de portocala. Si, cumva, datorita efectului termic, chiar ajuta la micsorarea circumferintei zonelor pe care a fost aplicat, prin drenaj - desigur, daca faci un masaj usor si mai folosesti si folie, te-ai scos... Cam asta e. Oricum, la cat costa, crede-ma ca merita incercat. Bafta!